Thursday, January 15, 2009

fahamilah...

sedih melihat kehancuran dalam diri sahabat...
bukan niat untuk mengatakan diri hebat..
tidak ambil peduli tapi dihati seperti ditikam dan direjam..
fahamilah aku..
yang tidak mahu melihat dirimu terus ke arah yang akan membuat diri mu siksa di sana..

fahamilah pesan nabi dan batas lah diri dengan kemungkaran...
bukan muhrim tapi sudah bersama..
tidak takut kah kamoO nanti disana..
bila kita mengadapNya..
fikir dan renungkan lah sahabat..
tiada niat untuk menghina atau rasa diri sudah sempurna..
tapi kehidupan kita kini hanya duniawi..

fahamilah ini wahai sahabat..
aku sedih..aku pilu..aku simpati..
semakin banyak tanda ke arah kiamat..
tapi makin banyak yang kau alpa..
marilah sahabat..kita sama2 ke arah jalan yang boleh kita sama2 bahgia disana..

fahamilah kata2 ku ini..
aku juga insan yang perlu dibimbing..
kita ketawa bersama..
kita menangis bersama..
kita luahkan perasaan bersama..
kita sentiasa bersama..
tapi tidak mahukah kau bersama aku ke arah jalan itu bersama..

fahamilah niatku..
aku sentiasa ada bila kau perlukan..




sedih dan sakit..


zetty noraini..............................





No comments: